Jag bröt mitt löfte..

Du hade rätt Ida. Jag klarade mig inte utan godis fram till sommarlovet, men jag har mina skäl. Haha..
Jag var äckligt trött och tung i kroppen idag så jag stannade hemma. Tog en cykeltur för att sedan ligga i soffan hela dagen. Fick ett otroligt sug efter choklad och kunde inte rå för att ta lite godis från min tvåkilos vinst.
Det blev lite för många rutor av marabouchokladkakan med frukt och mandel, en halv chokladkanin och halva schweizernötrullen. Oops..
Men nu är jag nöjd några veckor igen skulle jag tro. Det brukar vara så. Jag håller mig utan godis x antal veckor, sen när det finns i närheten kanske jag vräker i mig lite för mycket och mår illa. Sen börjar det om igen..

Jag gick miste om 300kr nu, men jag tror jag klarar mig. Och den där crispchokladen är fortfarande oöppnad. Den får åtminstone vänta till sommarlovets början!


Kommentarer
Postat av: IDA

Jag tänker inte säga "vad var det jag sa", det räcker med att jag tänker det ;)



Och du, när du öppnar crispchokladen får du slå en pling till mig så kommer jag på stört ;)

2010-04-13 @ 17:27:40
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0