20 things you strangers probably don't know about me

Jag tål inte kåvepenin

Jag är rädd för att verka tafatt

Jag började laga makaroner själv när jag var 4-5, tog med till dagis och bjöd grannbarnen

Jag har väldigt svårt att låta människor få komma mig nära och drar därför mig hellre undan

Jag föddes 1 månad för tidigt. Tack och lov tycker jag nu.

Är tidsoptimist!

Jag kan vara(är?) väldigt hösig, slarvig

Jag tycker att surströmming, pölsa och blodpudding är väldigt gott!

När jag var liten ville jag bli den nya Tomtemor

Jag älskar att räkna pengar och planera. Galen i att skriva listor! Inte för att jag följer dem alltid men ändå

Jag trodde att man pinkade på sig efter att ha hållt på med eld alldeles för länge

Jag brukade dansa i badkaret en period

Om jag ser någon "random" person i skolan eller i min bekantskapskrets har ett plagg jag vill ha, köper jag det ändå inte.

Jag älskar spontana grejer och överraskningar

Jag är beroende av bloggar

Jag är rädd för clownner. Tycker det är något falskt och ont över dem.

Jag tycker det är tråkigt att jag inte tror på tomten längre

Jag tror på karma

Jag tycker det är sjukt äckligt med disktrasor

Jag har 2 hål i öronen, men använder aldrig örhängen pga att jag inte passar i det

Bjuder på den här pizzan jag och några klasskompisar gjorde i början av 9an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0