iskallt

Jag har troligtvis gått upp 3kg under de timmar jag ätit konstant under sen jag vaknade, men konstigt nog skulle jag kunna fortsätta äta ännu mer.
Hälften av alla som var här har nu åkt hem och nu väntas glögg, Karl Bertil Jonsson kl 19 och tomten. Sen är det officiellt över! Nästa i alla fall..

20 minus ute nu också. Grät nästan i morse av smärta då jag och Ida gick till och från kyrkan i morse, där vi var kollade på ett mysigt julspel. Nu borde dock gå ner till de andra igen och mysa med mormor, morfar, moster + man innan dom också åker hem.

Många kramar och KLICKA HÄR



Innan släkten kom och fyllde på



Söta Ida tyckte det var toppen


Julkrubban


Kommentarer
Postat av: IDA

Åh det var så himla mysigt i kyrkan!



GOD JUL IDA!

2010-12-24 @ 18:15:27
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0