Mitt år 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Färgade håret rött
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Inte ett enda. Man ska inte ge nyårslöften!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nja, eller näras nära

5.Vilka länder besökte du?
Var i Frankrike en vecka och så åkte jag igenom Danmark om det räknas

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Viljan om att få bra betyg. Har slappat ner mig lite för mycket

7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Hela december tror jag och veckan i Frankrike..

8. Vad var din största framgång 2010?
Känns som om att jag vågar öppna munnen mer nu, haha

9. Största misstaget?
Har fler små, men gjort är ju gjort

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag ramlade i trappan och fick världens största blåmärke och så förstörde benhinnorna hela löparsommarn!

11. Bästa köpet?
Man bärbara dator

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skor och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut! Många saker

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Låtar med Rihanna, Lady Gaga, Kings of Leon, Johnossi, Bruno Mars, Black Eyed Peas, Robyn, Tove Styrke mfl..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har skrattat väldigt mycket i höst i alla fall! Så gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat öppna munnen och pluggat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt för mycket på det jag inte borde

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma hos mig med den närmsta familjen

19. Blev du kär i år?
Det vettefan

20. Favoritprogram på TV?
Jag har bara tittat på musikvideor på VH1 och MTV i år..

21. Bästa boken du läste i år?
Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Om jag inte läste den förra hösten?

22. Största musikaliska upptäckten?
...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar

25. Något du önskade dig men inte fick?
En ipod?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Skrev en svenskauppsats i skolan, bakade chokladbollar och handlade på coop stod det i dagboken..

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mera träning!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svart, lila, aprikos/orange.. Bättre än stilen jag hade 2009 åtminstone

29. Vad fick dig att må bra?
De gånger jag tränade, klassen och kompisarna, skratten..

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha inte en enda

32. De bästa nya människorna du lärde känna.
Lärde känna människor i klassen bättre

33. & till sist - är du nöjd med året?
Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0