Ett stort hål i plånboken

Nu är jag sådär trött igen. Skulle kunna sova hela tiden och är allmänt loj. Jag försöker iaf hålla mig aktiv genom att vara med kompisar och träna, men bara jag sätter eller lägger mig ner i soffan skulle jag kunna somna.

Blir nog så. Tröttheten kommer efter från skolan och jag är inte van att göra såhär "lite" (!?) om dagarna.
Eller så skulle det ju kunna vara så att jag inte haft glasögon sedan februari, vilket jag egentligen borde ha hela min vakna tid. Ser dock lika bra utan, så jag lider inte speciellt utan. Förutom huvudvärk och trötthet, som kommer i mängder just nu. Linserna orkar jag inte stoppa i varja dag.

Som tur är har jag beställt nya glasögon, eftersom de nya gick sönder och var fula. Har väntat i 2veckor på de nya nu, men de kommer aldrig. Kan inte mer än längta till dess just nu faktiskt.
Jag minns innan jag fick reda på att jag behövde glasögon, man trodde att jag hade någon sjukdom då jag inte orkade med någonting alls. Det är svaret. Glasögon är lösningen!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0