SOMMARLOOOOV

Gud vad jag längtat efter det här sommarlovet! Aldrig längtat så mycket till ett sommarlov som i år tror jag, men det kommer bli så himla tråkigt att vara borta ifrån alla klasskompisar. Jag älskar min klass så sjukt mycket och alla är så roliga!

Sommaren kommer spenderas här hemma med sol, bad, glass, grillning, en massa löpning, jobb och kompisar.

Jag och Linda har gjort en lista med 20 saker vi ska göra under sommaren och jag har redan lyckats med 2 av dem grejerna. Så nu får du lägga på ett kol Linda ;P

Hela den här veckan är jag ledig, men nästa vecka börjar jag jobba. Kul att tjäna in lite extra pengar och få något annat att göra ibland.
Nu ska jag rensa ut lite kläder, köra några armhävningar sen ut och springa!

Chikita Dot Bikini Set SEK 229, Wonderland - NELLY.COMChikita Dot Bikini Set SEK 229, Wonderland - NELLY.COMGladiator SEK 179, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Hemklickat
Hade beslutsångest om vilken färg jag skulle beställa på bikin, så jag klickade hem dem båda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0