Blondin vs. Rödtott

Tog "det stora steget" för ett par veckor sedan och tonade mitt blonda hår rött. Grät nästa första kvällen pga. att
jag ångrade mig, men nu är jag väldigt glad över att jag vågade. Att byta hårfärg kan göra ganska mycket skillnad.
Reaktionerna på skolan dagen efter var väldigt roliga :) Hah

Idag tänkte jag bleka slingor för att bli relativt blond igen, men tog i ytterligare en röd toning blandat med en brunare ton.
Efter någon tvätt kommer det bli perfekt, känns liiite för mörkt just nu..


Vad tycker du? Blond eller röd?


(Rödfärgen blir inte alls rättvis på fotot. Det är mycket mer röd/brunt :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tkr du ska ha kvar det röda! sjukt snyggt! :D

2010-05-04 @ 21:42:48
URL: http://bohjortlinda.blogg.se/
Postat av: IDA

Jag tycker du ska ha röd ett tag nu, men sedan till sommaren tycker jag du ska vara blond, för då kommer det blekas i solen och så också! :)

2010-05-05 @ 20:27:05
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0