Går vidare

Ännu en skolvecka är nu över och jag ligger som alla andra kvällar i den högra delen av sängen med mig laptop på magen. Spotify är på och jag har endast 6 speltimmar kvar innan jag måste köpa premium.Trist då det alldeles för långt kvar innan majmånadens slut.

Med en rädsla av att datorn ska hettas över som den gör dagligen, ska jag istället stänga av den på det vanliga sättet och ta och sova istället. Får nästan brännmärken av datorn om jag inte har kylplatta och täcke emellan.

Imorn är det 18-års fest på kvällen, men först lite ärenden i stan och ett efterlängtat träningspass, då jag inte kunnat träna sen i tisdags pga halsen..


Fin bild bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0