Ansökningshandligar och höstlov

Nu är det efterlängtade höstlovet äntligen här och jag ska försöka ta itu med alla ansökningshandlingspapper som slank ner i postlådan för ett par veckor sedan. Vill bli klar så fort som möjligt så att de kan skickas till USA någon gång! Hälften är nästan gjord nu tror jag. Tänkte börja skriva på mitt personliga brev idag och det ska bli superb ;) Det är ganska mycket som ska fixas faktiskt, men det är bara roligt!
Måste bla fixa ett nytt pass, gå på läkarundersökning, framkalla glada foton, fylla i en massa papper och grejer.
¨
Men nu ska jag ta mig en springtur, sen blir det matteplugg och efter det blir det USAfix! Ha det


                                               Ska det va så ska det


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0