Bjuder på en pinsam bild..

..bara för att visa mina nya glajor!



Nu har jag suttit i vardagsrummet på en stol med min dator på bordet sen klockan 19 och haft det trevligt med spotify på högsta volym! Har det trevligt fortfarande förresten. Hyffsat mysigt med julgranen och dess plastlukt 10cm bakom ryggen och alla julklappar som ligger utspridda!

Jag orkade inte sitta kvar hos grannarna med mamma och pappa, då suget efter att svara på frågor om skolan och allt sånt inte var på topp. Inget uppesittarkvälltittande på 4an heller..

Nu ska jag bara vänta till tolvslaget, för då ska jag skicka iväg ett fina sms till Christina och Gunnar som fyller år på självaste julafton!


Ni får ha det så trevligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0