I brist på annat

min bästa vän är snäll

när jag borstar tänderna står jag på ett ben och blundar

när jag lagar mat så dansar jag under tiden

jag är rädd för att vara dålig och dum

den värsta känslan är känna sig värdelös. Besvikelse

den bästa känslan är när jag klarat av något jag aldrig trodde jag skulle klara kanske

jag är bäst på att skjuta upp saker

jag är sämst på
att lita på mig själv

jag lyssnar på Just Can't Get Enough med Black Eyed Peas och jullåtar idag

jag pratar
i gåtor

jag tycker om min klass!

kärlek är något som kan vara väldigt komplicerat

i somras brände jag mig flera gånger om

sist jag grät var nog igår

när jag vill tänka lägger jag mig i sängen eller går ut och går/springer

när jag bakar orkar jag inte städa efteråt

just nu tänker jag på den här helgen

idag har jag varit med tjejkompisar

ikväll ska jag ligga i sängen med tvn på och laptopen på magen

imorgon kommer jag träna friidrott, baka och plugga engelska

min mobiltelefon är den hållbaraste i världshistorien

när jag vaknar på morgonen trycker jag på MTV och springer in i duschen

om jag var ett djur skulle jag vara en apa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0