BILDBOMB - Underbara juli

- Antagningsintervju om USA på donken = trevligt & bra, väntar på besked..

- Fått färg i ansiktet

- Badat en massa



- Ätit för mycket glass


- Jobbat och pratat tyska med hungriga turister
- Åkt till Gävle & Sundsvall


- Köpt hamster till lillebror


- Köpt mina första converse
- Gått på Eclipse på bio


- Övernattat mer än vanligt med och hos kompisar, med grillning såklart



- Bränt mig



- Köpt alldeles för dyra glasögon pga att jag ej kollade priset då jag beställde dom


- Tränat för lite pga att jag tränat för mycket


- Lyssnat sönder för många låtar på Spotify

- Käkat sushi och det smakade inte gott, vilket jag tidigare tyckt

 

 


Kommentarer
Postat av: IDA

Vi måste springa nån dag Ida! Har varit alldeles för lat på sistone jag.. :P hehe.

2010-07-23 @ 10:47:36
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: Ida

Samma här! Har blivit sjukt lat.. Vi drar ut imorn innan lunch! :D

2010-07-23 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0