Äntligen var det över

Imorse kl.9:00 var det dags för det stora Kemikursprovet i Kemi A. En bok innehållande 300 sidor!
Under hela provet satt jag och knaprade nötter för att hålla blodsockret på lagom nivå och ta någon klunk saft då och då. Efter 3 timmar var jag färdig och det var dags för lunch.

Det är så himla skönt att vara klar med kemin! Kändes som att något tungt lyfts bort från min rygg och jag kan äntligen slappna av. Nu har jag endast samhällsfrågor om EU som ska in, 1 (eller 2?) Tyskanationella, MaA del 1 i nationella + MaB, hemfysikprov och sedan ska jag läsa ut Hungerflickan och svara på frågor. Jag tror det var allt..

Nedräkningen har börjat! Endast 10 skoldagar kvar nu..

Kommentarer
Postat av: IDA

LOVELY! Snart sommarlov.

2010-05-27 @ 17:19:52
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0