Du får kalla det vad du vill..

Jag känner för att inte göra någonting alls just nu. Jag vill bara klicka runt på olika sidor på internet och läsa onödig fakta, ligga i sängen, ta en cykeltur, locka håret, prova gamla klänningar uppe på rummet, skriva listor om allt och inget, lyssna på samma låt om och om igen på spotify, dricka te och inte behöva tänka på allt jag borde göra. Det är just detta jag håller på med också och får inget vettigt gjort. Jag har börjat räkna ner till sommarlovet och har redan räknat klart. Tack för mig och godnatt.


 


Kommentarer
Postat av: IDA

Känner exakt samma!

Dock har jag ändå suttit med den förbaskade samhällen, ska bli så skönt imorgon när provet är undanstökat!

2010-05-05 @ 20:28:30
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0