Det är nu julen börjar

Om en kvart ska jag och mamma åka på julmarknad, därefter ska jag baka julgodis/lussebullar och börja skissa på årets pepparkakshus. Jag har även börjat på med att göra mina julklappar! Ska lägga upp bilder på resultaten när det är klart.

Det blir dåligy med köpta julklappar i år eftersom jag ska spara så mycket pengar som möjligt till USA blaa. I min familj & släkt har de då alltid blivit glada över mina lovikkavantar och chokladtryfflar och saffransskorpor, så jag tänkte fortsätta med det hehe.. Åtminstone mormor, moster och farmor blir glada. Men ina bröder ska jag köpa något åt..

Klicka på bilden som kommer du till bästa, största jullistan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0