Någonting..

Igår så var det fest för hela NV. Det var okejkul.. Kom hem runt tre och var pigg som en lärka(?). Klockan 9 for jag och mamma in till stan och shoppade loss på kryddor till pepparkaksbaket och efter att vi kom hem så har jag degat i soffan med datorn i knäet, något jag fortfarande gör. Om någon timme ska Ida hämta upp mig för då ska vi ta en promenad ute i kylan ner till en kompis.

Förövrigt så står mamma och knådar degen nu och jag har redan stuckit ner handen i skålen och tagit fyra och gånger. Jag kommer nog tröttna på julen innan den 24e i år, eftersom jag började lyssna på julmusik redan i september. Fast nä, julen är det bästa jag vet, men skönt kommer det nog vara när den är över.

Och jag får inte glömma att säga att jag ska jobba matte hela dagen imorgon, för på torsdag är det matteprov och jag vill inte göra mig själv besviken.

Och sen så borde ni lyssna på den här låten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0