nollåttorna

I söndags tog familjen bilen ner till huvudstaden för att hälsa på lite släkt. Jag fördrev största tiden av bilresan ner pinknödig och isolerad med min iPod och kökortsteoriboken. Min lilla iPod är mitt bästa köp för i år hittills. (Gör under i timlånga bilköer) Har nog aldrigvarit med om att det tagit så lång tid att komma ner till Stockholm med bil.

På måndagen tog vi tunnelbanan till Gamla Stan och vandrade omkring en liten stund, sen in till gallerian där jag köpte yoghurtglass i Yoghurtshopen. Jag ville inte ha, men eftersom det är "tradition" för mig, så slog jag till.

Tisdagen spenderades i ett stort köpcentrum. Fick med mig den en av de snyggaste träningströjor mina ögon  nångonsin skådat! Måste lägga upp bild till och med.
Lite annat fint fick också följa med hem. Ska lägga upp lite bilder här sen bara för kul, men nu ska jag börja planera min 4-6v diet som jag kanske ska ha som projektarbete.
Skulle sitta fint att börja med det så fort som möjligt, så får jag det lungt i åk 3.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

Åh, vi satt fast i samma bilkö i bussen hem från Frankrike! Fast åt andra hållet då förstås. Så vi kanske möttes där ;)

2011-04-28 @ 12:21:45
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0