Antagningsbesked

Min lediga dag startades med turkisk yoghurt, hallon och ett päron. Oo så gott! Toppat med lite hackad mandel och ringlad honung. Du måste pröva! Därefter följde jag med mamma till affären för att storhandla mat.
När vi kom hem hade postbilen precis kommit och jag skyndade mig till lådan som alltid och där i låg det! Det efterlängtade brevet från YFU. Jag slet upp det och fick värsta glädjeruset! Trodde inte jag skulle bli så glad innan, då jag var 99% säker på att bli antagen, vilket typ alla blir. Undantagsvis om man har någon allvarlig sjukdom eller inte verkar motiverad till att åka kanske man blir nekad, men jag tycker jag visade ganska bra på intervjun att jag är redo!



Nu är jag taggad till tusen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0