6 dagar kvar!!!

Har nog haft en av de mysigaste och trevligaste dagarna på hur länge som helst med Kattis och Christina idag! Vaknade alldeles för tidigt, men låg kvar i sängen hur länge som helst. Tittade på julkalendern, fick frukost på sängen, åt chokladpraliner, läste horoskop och pratade om allt möjligt!
Sedan kom Maja kom förbi en snabbis och efter det drog vi ner på stan i världens snöväder för att handla julklappar.

Min stackars familj och släkt får inga klappar av mig i år, då jag handlade upp alla pengar på festkläder igår..

Efter det blev det fika med Christina, 40min promenad och sen hoppade jag på bussen hem..


Snart ska jag se Grinchen och sen får jag se ifall jag åker iväg och träffar några gamla 9b:are!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0