Dag 01 – Presentera mig själv

Ida heter jag, är bosatt i Sveriges mitt och är 17 år gammal. Jag går det andra året på NV i den bästa klassen man kan tänka sig, men som jag tyvärr bara har ett halvår kvar med innan jag far iväg till USA..

Jag har tränat friidrott sedan jag var 12/13, har en superskön säng och får alltid skulden över att jag gör mamma och pappa tjocka då jag bakar efter skolan. Har en katt som bits om man kliar henne på magen och så brukar jag lyckas med att gråta varje julaftonskväll för då är allt över. (Men har nog kommit över den tröskeln nu)

Jag älskar att läsa tidningar och mattelektionerna på skolan, eftersom matteläraren spelar finfin musik och så är jag en tidsoptimist som är bäst på att komma 10s till busshållsplatsen innan bussen kommer...



Max ham. efter Valbo Games 2008?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad liten du var!

2010-12-19 @ 11:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0