Logaritmer, potenser, jullåtar och choklad. Du vill inte veta mera

Jag har ett matte C prov som jag suttit och pluggat till hela kvällen och tar som vanligt alldeles för många pauser. Lyssnar på jullåtar gör jag också. Så typiskt mig det. Men om det är något som gör mig på bra humör är det då jul och choklad!

Om ungefär en halvtimme slår klockan 22 och då blir det nog läggdags, för imorn ska jag upp tidigt och inte missa bussen har jag bestämt. Efter en tung helg, måndag och tisdag behövs extra mycket skönhetssömn och sen lovar jag bli mer än på G och ska se till att resten av veckan blir superbra!

Förresten besökte jag ett reningsvärk idag. Det luktade skit. Ifall ni är intresserade..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0