Lunjs Kvikk

Gårdagens pass blev lite längre än vad jag tänkt. Sprang först ett varv i spåret, men kände att jag var sugen på ett till. Typiskt nog såg jag en äckelorm precis i korsningen till nästa varv, men nej då sket jag i det och gick hem istället. När jag väl kom hem tyckte jag att jag tränat för lite så jag satte mig på cykeln och cyklade runt en halvtimme ute i solen och då jag kom hem igen blev det lite styrka.

Stannade hos farmor en sväng som varit i Norge också och hon hade med pappas favoritchoklad såklart. En kaka till varje familjemedlem (2 till mig). Passade ju perfekt precis då. Lunjs Kvikk heter det och är nästan alldeles precis lika som kit kat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0